Продовження статті про кидалово на всеукраїнському інтернет-аукціоні Аукро
Чим все закінчилось? Читайте далі…
Моя відповідь
Що ж робити, коли вас тупо киданули? Продавець не виходив на звязок. Потім на сторінці лоту зявилось ще декілька нових відгуків стосовно цього лоту – кілька позитивних – кільки негативних. Я попробував звязатись з ображеними покупцями – вони поділились своїми враженнями, але здається нічого не думали робити, щоб покарати злочинця.
Написав лист до адміністрації Аукро – але зрозумів, що це мало що дасть, адже перечитавши правила знайшов такі пункти:
“Программа Защиты Покупателей” не распространяется на следующие случаи:
- сделка была совершена по правилам, не указанным в Соглашении Aukro.ua;
- на момент совершения покупки у продавца было больше отрицательных/нейтральных отзывов, чем положительных;
- повреждения товара произошли не по вине продавца;
- продавец не был уполномочен передавать право собственности на лот;
- покупатель нарушил правила Aukro.ua или имеет задолженность за услуги платформы;
- покупатель не предоставил достоверные контактные данные;
- покупатель уже получал иную компенсацию, связанную с возвратом средств после покупки товара, являющиеся предметом заявки;
- товар нарушал Соглашение Aukro.ua, в частности, относился к Списку запрещенных к продаже товаров, который является приложением к Соглашению Aukro.ua;
- товар был доставлен лично или лицом, которое не является сотрудником почты, или оплата была произведена наличными при личной встрече (самовывозе);
- место отправки или место получения товара находится за пределами Украины;
- лот был поврежден или утерян во время транспортировки по вине службы доставки;
- товар был приобретен под заказ (на отсутствие товара у продавца указывает: параметр в описании лота – “под заказ” и/или срок доставки лота более 7 дней с момента оплаты, а также значительно завышенная стоимость доставки).
Тобто в мому випадку – Аукро вмиває руку. Хоча трішки вони все ж помогли, читате далі…
Міліція
Ніколи не думав що до такого дойде. Цікаво ще й було дізнатись, як працює наша міліція з інтернет-шахраями.
Я вирішив написати заяву в міліцію. Для цього зробив:
- Роздрукував усі переписки по почті з продавцем.
- Зробив копії квитанції оплати через банк.
- Роздрукував свою переписку з тех.підтримкою Аукро – де вони вказали мені адресу, яку їм під час активації акаунту вписав продавець. Цікаво що він на даний момент вже змінив свою адресу, гад!
- Роздрукував сторінку лоту, сторінку відгуків, сторінку адреси даних продавця.
- Взяв з собою телефон.
Пішов у головне управління – все ж, здалось, що там ця справа приверне увагу більше, ніж в простому відділку. Так і сталось. До мене покликали офіцера з відділу боротьби з економічними злочинами (!) він і прийняв заяву. В поясненні я описав коротко (на 2-х А4) свою ситуацію. До справи додали всі вищезгадані документи і копії.
Я вказав у поясненні, що продавець назвався так-то, перекинув гроші я на такий-то рахунок, продавець написав зщо проживає там-то. Звісно – ця інформації могла бути і вигаданою або не зовсім правдивою, але все ж, це необхідно було вказати.
Коли у вас прийняли заяву, обовязково візьміть копію талону про прийняття заяви! Це допоможе вам бути в курсі просування вашої справи.
Як просувалась справа
Через декілька днів я вирішив дізнатись, як просувається моя справа. Пішов у відділок, і Ох яким моїм було розчаруванням, коли я дізнався, що офіцер, який взявся за справу – пішов у відпустку і Яким же було моє здивування, коли я дізнався, що справа пішла далі – вона перейшла до рук іншохо підрозділу, який займається компютерним шахрайством.
Пройшло 1,5-2 тижні і мені подзвонив незнайомий номер. Представився капітаном міліції м. Хмельницький, де проживав, на мою думку, шахрай. Капітан сказав, що вони знайшли горе-продавця, і спитав мене, яким я бачу вирішення моєї проблеми. Я й відповів -що згодний на те, що злодій повертає мені вартість лоту, я тоді відправляю на вказану ним адресу його телефон.
Я б міг потребувати відшкодування моральної шкоди, доставки і т.п., але мені лишніх грошей не треба. Я погодився тільки на відшкодування рівно стількох грошей, скільки коштував лот.
Розвязка
Через декілька годин зі мною звязався продавець злочасного лоту. Сказав, що відправив мені гроші. Я перевірив -дійсно. Завтра відправлю йому його дешевий телефон.
В нього ще вистачило нахабства сказати мені, щоб я витер свій негативний відгук! Цього звісно, я робити не буду. Я свою чесну репутацію на аукро заробляв сам.
На цьому і все.
п.с. Перший раз в житті Щиро дякую нашій міліції!