Продовження статті про кидалово на всеукраїнському інтернет-аукціоні Аукро 

Чим все закінчилось? Читайте далі…

Моя відповідь

Що ж робити, коли вас тупо киданули? Продавець не виходив на звязок. Потім на сторінці лоту зявилось ще декілька нових відгуків стосовно цього лоту – кілька позитивних – кільки негативних. Я попробував звязатись з ображеними покупцями – вони поділились своїми враженнями, але здається нічого не думали робити, щоб покарати злочинця.

Написав лист до адміністрації Аукро  – але зрозумів, що це мало що дасть, адже перечитавши правила знайшов такі пункти:

 “Программа Защиты Покупателей” не распространяется на следующие случаи: 

  •  сделка была совершена по правилам, не указанным в Соглашении Aukro.ua; 
  •  на момент совершения покупки у продавца было больше отрицательных/нейтральных отзывов, чем положительных; 
  •  повреждения товара произошли не по вине продавца; 
  •  продавец не был уполномочен передавать право собственности на лот; 
  •  покупатель нарушил правила Aukro.ua или имеет задолженность за услуги платформы; 
  •  покупатель не предоставил достоверные контактные данные; 
  •  покупатель уже получал иную компенсацию, связанную с возвратом средств после покупки товара, являющиеся предметом заявки; 
  •  товар нарушал Соглашение Aukro.ua, в частности, относился к Списку запрещенных к продаже товаров, который является приложением к Соглашению  Aukro.ua; 
  •  товар был доставлен лично или лицом, которое не является сотрудником почты, или оплата была произведена наличными при личной встрече (самовывозе);
  •  место отправки или место получения товара находится за пределами Украины; 
  •  лот был поврежден или утерян во время транспортировки по вине службы доставки; 
  •  товар был приобретен под заказ (на отсутствие товара у продавца указывает: параметр в описании лота – “под заказ” и/или срок  доставки лота более 7 дней с момента оплаты, а также значительно завышенная стоимость доставки). 

Тобто в мому випадку – Аукро вмиває руку. Хоча трішки вони все ж помогли, читате далі…

 Міліція

Ніколи не думав що до такого дойде. Цікаво ще й було дізнатись, як працює наша міліція з інтернет-шахраями.

Я вирішив написати заяву в міліцію. Для цього зробив:

  1. Роздрукував усі переписки по почті з продавцем.
  2. Зробив копії квитанції оплати через банк.
  3. Роздрукував свою переписку з тех.підтримкою Аукро – де вони вказали мені адресу, яку їм під час активації акаунту вписав продавець. Цікаво що він на даний момент вже змінив свою адресу, гад!
  4. Роздрукував сторінку лоту, сторінку відгуків, сторінку адреси даних продавця.
  5. Взяв з собою телефон.

Пішов у головне управління – все ж, здалось, що там ця справа приверне увагу більше, ніж в простому відділку. Так і сталось. До мене покликали офіцера з відділу боротьби з економічними злочинами (!) він і прийняв заяву. В поясненні я описав коротко (на 2-х А4) свою ситуацію. До справи додали всі вищезгадані документи і копії.

Я вказав у поясненні, що продавець назвався так-то, перекинув гроші я на такий-то рахунок, продавець написав зщо проживає там-то. Звісно  – ця інформації могла бути і вигаданою або не зовсім правдивою, але все ж, це необхідно було вказати.

Коли у вас прийняли заяву, обовязково візьміть копію талону про прийняття заяви!  Це допоможе вам бути в курсі просування вашої справи.

Як просувалась справа

Через декілька днів я вирішив дізнатись, як просувається моя справа. Пішов у відділок, і Ох яким моїм було розчаруванням, коли я дізнався, що офіцер, який взявся за справу – пішов у відпустку  і Яким же було моє здивування, коли я дізнався, що справа пішла далі – вона перейшла до рук іншохо підрозділу, який займається компютерним шахрайством.

Пройшло 1,5-2 тижні і мені подзвонив незнайомий номер. Представився капітаном міліції м. Хмельницький, де проживав, на мою думку, шахрай. Капітан сказав, що вони знайшли горе-продавця, і спитав мене, яким я бачу вирішення моєї проблеми. Я й відповів -що згодний на те, що злодій повертає мені вартість лоту, я тоді відправляю на вказану ним адресу його телефон.

Я б міг потребувати відшкодування моральної шкоди, доставки і т.п., але мені лишніх грошей не треба. Я погодився тільки на відшкодування рівно стількох грошей, скільки коштував лот.

Розвязка

Через декілька годин зі мною звязався продавець злочасного лоту. Сказав, що відправив мені гроші. Я перевірив -дійсно. Завтра відправлю йому його дешевий телефон.

В нього ще вистачило нахабства сказати мені, щоб я витер свій негативний відгук! Цього звісно, я робити не буду. Я свою чесну репутацію на аукро заробляв сам.

На цьому і все.

п.с. Перший раз в житті Щиро дякую нашій міліції!